MANGSA CINTA 1

SEKOLAH MENENGAH TINGGI A
Langkah kakinya menyentuh gerbang pintu sekolah sahaja membuat pelajar-pelajar lelaki tertarik dengan penampilannya.Akimiya Sayaka, pelajar tahun dua dan pelajar perempuan yg tercantik dan memiliki IQ yang tinggi. Di cemburui oleh semua pelajar perempuan dan menjadi kegilaan pelajar lelaki. Lirikan matanya sahaja cukup menawan, melihat bibirnya yang di solekan dengan sentuhan lipstick yang agak soft dan sesuai dengan kulitnya yang cerah dan pinkish. Ikatan rambutnya yang seakan-akan seperti ekor kuda.
Mata-mata lelaki bukan sahaja melihat wajahnya sahaja malah mereka meneliti setiap pergerakan yang berada di setiap inci tubuh Sayaka. Sayaka di perhati oleh seseorang dari satu sudut lokasi tingkap di tingkat dua. Lirikan senyuman yang sinis di tayangkan."Sayaka,"kedengaran namanya di panggil. Sayaka berhenti dan memalingkan kepalanya untuk melihat gerangan suara tersebut. Satu-satunya sahabat dia di sekolah tersebut, Sayuri. "Selamat pagi, sayaka,"kata sayuri sambil memegang tangan Sayaka."Selamat pagi, sayuri,"balas Sayaka.
Gossip bermula, kedengaran suara-suara perempuan yang terus menerus melepaskan, melihat wajah-wajah mereka sahaja cukup menunjukkan aura cemburu mereka. Sayuri menampilkan diri ke papan carta bagi melihat Keputusan peperiksaan yang telah berlangsung sebelum berlakunya cuti summer. Terdampar nama Akimiya Sayaka di kedudukan pertama membuat sayuri menjerit dan terus mengucapkan tahniah kepada Sayaka. Sayaka mampu menerima pujian dan membalas kata ucapan terima kasih. Telatah mereka di perhati oleh Seseorang. Menampilkan senyumannya sahaja cukup menakutkan, "Tahniah Sayaka,"kedengaran suara lelaki yang cukup di kenali, Kurumizawa Takumi. Rakan sekelasnya, seorang yang bijak pandai dan begitu baik kepada Sayaka. Sayaka memiliki perasaan terhadapnya ketika mereka sama-sama belajar di tahun pertama dan tidak jangka mereka masih di kelas yang sama. Sayuri menegur dengan cara menolak bahu Sayaka untuk sedar dari dunia realiti. Mengetahui perasaan sayaka kepada takumi, sayuri menyokong perasaan rakannya.
Kedengaran loceng kelas bakal bermula, mereka membawa diri ke haluan kelas masing-masing. "Bangun,tunduk,"kedengaran suara ketua kelas memberi arahan. Cikgu-cikgu meneruskan pembelajaran mereka dari masa ke masa.
Kaki di silang, bekalan makanan tengahari di sisinya.Cahaya melintasi setiap celahan daun-daun di dahan pokok. "oishhh,"melihat wajah di sebalik cahaya tersebut. Bau dari minyak wangi yang dia kenali, "ohhh,Takumi,"balas Sayaka."Rehat sorg saja,"kata Takumi sambil mengambil tempat ddk di sebelah sayaka. "Ye,Sayuri ada assignment berkumpulan dengan rakan sekelasnya,"balas Sayaka sambil menyuap makan ke mulutnya. Melihat pergerakan yang di lakukan oleh Sayaka, hati dan perasaannya mula memberontak dan debaran jantungnya makin pantas, takumi tunduk sambil melepaskan keluhan di dadanya. Sayaka di saat itu memerhati takumi, "kenapa takumi?,"kata Sayaka. Takumi tarik nafas sambil mengusap mukanya tidak berpeluh,"Jangan la berkelakuan seperti ini, cukup menawan dan menarik perasaan saya yang bergelora dalam hati nie,"jawab Takumi. Sayaka keliru dengan ayat yang di keluarkan oleh Takumi. Melihat reaksi sayaka masih dengan keliru membuat takumi makin gian. "Hahahahah,"kedengaran ketawa takumi kuat di sebalik tundukan wajahnya tadi. Sayaka masih dalam kehairanan.
Melihat wajah Sayaka terkejut dan makanan tengaharinya terjatuh dari sisinya."Ta..ku..mi,"kata Sayaka. Tanpa sedar, bibir sayaka di jadikan bahan selidik takumi. Sayaka terkejut dengan situasi yang berlaku, cuba melepaskan dirinya tapi dirinya tidak mampu untuk lawan tubuh lelaki. 'Apa nie, kenapa aku terasa tubuh aku begitu panas. Apa yang berlaku,'bisik hati Sayaka. Tanpa sedar, takumi telah memberi suntikan dos yang boleh membuat sayaka gian dengan nafsu. "Welcome to dunia realiti yang penuh tragis,"balas takumi setelah bibir sayaka dia berjaya miliki. Melihat sayaka dalam kenikmatana, pipinya kemerahan dalam kepuasan. Di celahan kakinya mengigil kerana nikmat yang dia perolehi.

Comments

Popular Posts