MANGSA CINTA 2

Tangannya mengenggam, kelihatan peluh di keliling leher. Nafas tercungap-cungap. Bibirnya di ketap sebegitu sekali. "Nikmat kn?,"kedengaran suara lelaki. Ye, suara lelaki yang menjadikan dirinya sebegini. Kurumizawa Takumi.
Imbas kembali di saat belakunya kejadian.
"hebat2 kau pun, benda nikmat mcmnie kau tk boleh nk lari,"jawab takumi sambil membelai pipi Sayaka. Melihat wajah suci perempuan yang masih dara di depannya, melihat mata dan kepuasan yang di rasai oleh Sayaka. "Apa yang awak dah bagi pada saya, takumi,"jawab Sayaka di saat dia terasa dirinya tidak senang ddk dan badannya mengigil. "Kenapa saya rasa keghairahan sebegini,"balas lagi Sayaka sambil kepit tangannya di celah2 pehanya. Takumi seronok melihat kejadian sebegini. Tangannya mencapai dagu si gadis tersebut. "Kau nak thu apa yg kau rasa dn apa yg aku boleh bagi,"kata Takumi sambil senyum sinis. Sayaka tidak dapat melawan dengan kejadian yang berlaku. Dia hanya mampu angguk. Setelah itu berlaku lah kejadian yang di luar jangkaan.
Rumah Akimiya.
Sayaka terus memasuki bilik dan mencapai tualanya utk membersihkan dirinya. 'Kenapa dia buat aku mcmnie,' bisik hatinya. Seketika itu airmatanya jatuh di saat dirinya msih berbalut dgn seragam sekolah telah di basahi dgn air pancutan. 'Apa salah aku pada dia,'
Telefonnya berbunyi terus berbunyi, melihat panggilan yang masuk hampir 20 panggilan.
Jarinya menekan end call apabila panggilannya tidak di angkat. "Ichi,"jerit rakan sekelasnya. "Baik,"sahut Ichi sambil meletak Telephonenya ke dalam poket seluar.
"Yeke, Sayaka tak ke tuisyen hr nie,"jawab Sayuri di saat dia menerima panggilan telefone dr sepupu belah ibunya. "Petang tadi lepas balik dia trus ke rumah,"sahut lgi Sayuri. "Tak apa la, nnti aku cuba tnya dia or telefone dia mcmna ye,"balas Sayuri. " Ye, kau jgn risau. Dia sihat. Mungkin dia penat nnti aku sampaikan pesanan,"jawab Sayuri. "Kau bila akn di pindah ke sekolah aku,"kata Sayuri. Seketika wajah sayuri berubah,"Serius la,"jerit Sayuri. "Wah tahniah atas pertukaran kau ke sekolah nie,"senyum Sayuri. "Aku yakin Sayaka mesti gembira dgn khabar nie,"jawab Sayuri. " Yela,  korg pun kenal sbb amk tuisyen sama2 sejak sekolah. Lagipun kau je kawan dia time kat tuisyen. Hahahaha,"gelak Sayuri. " Ye rahsia kau aku simpan baik,"jawab Sayuri. " Okay la, papehal aku bgthu kau semula. Chaw,"balas Sayuri dan seketika itu panggilan itu ending di situ. Sayuri kehairan, untuk hari ini Sayaka tidak ke rumah sepupunya untuk tuisyen bersama2.
Keesokan paginya, kejadian masih berlaku. Sayaka terus menerus menerima. Setelah menerima mesej ringkas dari Takumi. Dia terus bergegas ke sekolah. " Hari ini tugas kau mudah, kau jawab segala text dan telefone aku kalau rahsia kau tk di bongkarkan,"jawab Takumi. "Ta..pi,"balas Sayaka. "Ohhh, nie rakan sekelas kita juga, kenapa,"jawab Takumi. "Lagipun mereka dah tgok segala aktiviti kita bersama,"balas Takumi. Sayaka berasa marah dan geram. Tanpa pedulikan takumi dn rakan2nya, dia trus mencapai remote control dan matikan slideshow yg di tayang. Takumi senyum melihat Sayaka dan trus mengerakkan sedikit kepalanya sebagai tnda permainannya dh bermula. Sayaka tergamam di saat dirinya di trik oleh rakan2 lelaki di situ. Tanpa pedulikan rayuan jeritan Sayaka, mereka trus menerjah Sayaka seorang demi seorang. Takumi trus merakam segala aktiviti mereka . " Kau cuma ikt cakap aku tpi sbb kau melawan tdi so aku bagi peluang pd mereka,"kata Takumi. "Sebelum tu, tak akan nk biar perasaan ghairah kau hanya sekejap,"balas Takumi sambil memberi dos suntikan seterusnya ke Sayaka. seketika tindakan ubat tersebut trus membuat Sayaka ghairah dan dirinya terus di nodai dgn keseronokan.
Perkara tersebut berterusan hari demi hari. Langkah kaki masuk menjejak pintu pagar. Kedengaran jeritan manja dari pelajar-pelajar perempuan di sekolah tersebut. Membetulkan kaca mata miliknya di sarung kembali ke dalam bekasnya. Dia melemparkan senyuman kepada senyum, Natsuki Ichigo. Model majalah remaja dan memiliki penampilan yang cukup menarik hati."yosssh,"terletak di bahunya tangan si gadis, sepupunya, Kazuma Sayuri. "Kau kalau msuk ke sini tak sah dgn penampilan karisma kau nie,"kata Sayuri sambil memerhati sekelilingnya. "Berjaya kau menarikkan perhatian budak2 sekolah sini ye,"balas Sayuri. "Jom, aku bawa kau ke pejabat sekolah, ohh ye tahniah atas pergantian kau sebagai Ketua Pelajar Sekolah secara automatiknya kat sini,"jawab sayuri. Melihat kehadiran sayuri dia berharap dia dapat ketemu Sayaka. 'sayaka,'bisik hatinya.
Bajunya di sarungkan semula. "Terima kasih sebab beri khidmat yang memuaskan,"jawab pelajar lelaki tersebut. Sayaka mampu diam dan tidak membalaskan pape. Pintu di buka, melihat takumi di depannya, dia menitis airmata. "Berhenti lah menangis, menangis la dgn airmata darah sekali pun. Kau tak akn dpt pape,"jawab Takumi. Sayaka merayu untuk melepaskan dirinya, memeluk kaki takumi, dia sanggup jadi girlfriends takumi dari menjadi bahan eksperimen orang lain. Dia tak rela setelah beberapa kali dia terpaksa menelan menerima dadah yang di terima. Takumi tersenyum, "kau lupa bagaimana kau tolak cinta seseorg yang syg kau,"jawab takumi sambil menarik sayaka ke dalam pelukannya. "tapi tak apa, janji aku puas,"sambung takumi lagi sambil menutup pintu dan meneruskan projeknya bersama sayaka. Mencium bau di seluruh badan Sayaka, "bau lelaki lain di badan kau, bau diri kau kepuasan, bau nikmat, yes..  Tipu kalau aku tk ghairah bila mendengar jeritan kesedapan kau tadi,"jawab takumi. "Tak.. Lepaskan aku, tolong lepaskan aku. Aku dah terima segalanya aku tak boleh menerima lagi. Cukup,"jerit Sayaka. Serta merta, mulut sayaka di masukkan kain, sayaka terkejut melihat dirinya tidak lagi ada seutas benang dan melihat takumi telah memberi satu lagi trauma untuknya.
"dia tiada di dalam kelas lagi,"jawab sayuri. "lagi?,"balas Ichigo. "haah, sejak beberapa hari ini dia kerap datang awal. Balik pun lambat. Kekadang tu lewat malam baru blik,"kata Sayuri sambil melihat meja sayaka. "kau tahu tempat2 dia?,"kata ichigo. "Aku dah cari tapi dia tak ada kt situ,"jawab Sayuri. 'Kenapa ye,'bisik hati ichigo. Sayaka berjalan tunduk sambil tidak peduli orang di sekeliling. Pelajar-pelajar laki yang mengetahui tersenyum2 melihat dia, pelajar -pelajar perempuan memandangnya seperti mengetahui apa yg dia alami. Bam! Di saat itu,  dia terlanggar seseorang di depannya, "Sayaka,"kedengaran suara yang dia cukup kenali. "SAYAKA!,"jerit sayuri sambil memeluk sayaka. "kemana kau pergi? Awal2 dah ke sekolah, baru hari ini aku nmpk kau,"jawab sayuri. Melihat perubahan dari sayaka menjadi tanda tanya sayuri. "Dah berapa hari ini kau asyik busy je,"kata Sayuri. "ow ye lupa nk bgthu kau,"sambung sayuri. "Ichigo,"terkeluar suara lembutnya. Ichigo terkejut melihat sayaka tersenyum manis di depannya tapi melihat mata sayaka, menjadi seribu tanda tanya baginya.
Kehadiran Ichigo seperti tidak di undang sama sekali.  Di saat itu, takumi lalu smbil meletak tangannua di bahu sayaka. Sayaka tergamam dn terus memandang pemilik tangan tersebut. Sayaka tunduk sambil berlalu meninggalkan Ichigo dan Sayuri.  " rehat nie kita sama2 ye,"kata Sayuri. Sayaka hanya menganggu tanpa suara. Melihat perubahan Sayaka dramastik membuat Ichigo tertanya.
'kenapa dia hadir di saat2 mcmnie,'bisik hati sayaka. 'apa yg membuat dia berubah dan kelihatan dirinya tidak seperti dulu,'bisik hati Ichigo.

Comments

Popular Posts